نردبان کابل مهرفرصنعت

  • 20 بهمن , 1399
  • 1818 نفر
  • کد خبر 100014
نردبان کابل مهرفرصنعت
نردبان های کابل مهرفرصنعت
نردبان کابل کاربردهای گسترده ای دارد به خصوص در صنایع برقی و بیشترین کاربرد نردبان کابل در فضاهای سرپوشیده و داخلی ساختمان ها میباشد و سینی کابل برعکس است و بیشتر در فضاهای بیرونی کاربرد دارد.
نردبان های کابل بیشتر از جنس یک ورقه گالونیزه می باشد.نردبان کابل با ضخامت های متنوع و سایزهای مختلفی تولید می شود،نوع و جنس نردبان های کابل باید طوری طراحی شود تا در مقابل هر شرایط آب و هوایی مقاوم باشد.
زیرا وظیفه ی نردبان کابل حفاظت از سیم های برق ساختمان ها میباشد که برای امنیت بالای این موضوع بسیار مهم است که به کیفیت این کابل ها اهمیت داده شود.
نردبا ن های کابل مهرفرصنعت به علت تهویه بالایی که دارد باعث بالا رفتن جریان برق می شوند.همچنین فضای کمی را نیز اشغال می کند .
نردبان کابل می تواند وزن های زیاد و همین طور سیم های طولانی که در ساختمان ها به کاربرده شده را حفظت کند .نردبان های کابل مهرفرصنعت به این دلیل در مسافت های طولانی سیم های برق استفاده می شود که مقاومت بالا و چشمگیری دربرابر تغییرات آب و هوایی دارد.نردبان های کابل را با بست های محکمی میبندن که باعث میشود ثابت بماند،همین طور سرعت نصب نردبان کابل بسیار بالا است و نیاز به دانش خاصی ندارد همچنیین تعمییر آن نیز آسان می باشد .نردبان ها به همان راحتی که نصب میشود به همان صورت نیز قابل جمع آوری و جابه جایی هستند.
شما می توانیید کابل ها را به طور منظم سرویس کنید .همین امر باعث عمر طولانی کابل های برق ساختمان ها می شود .
واز نظر اقتصادی نیز برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود .
نردبان کابل مهرفرصنعت جنس های مختلفی دارد تا بتواند در دماهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد .
جنس هایی مانند:آلومینیوم که در دماهای پایین استفاده می شود،فولاد ضد زنگ،فایبر گلاس ، 
با مشورت کردن با تیم مهرفرصنعت که سال ها تجربه در زمینه تولید نردبان کابل دارد می توانید مناسب ترین نردبان کابل 
همسو  با محیط مد نظر خود را پیدا کنید.